Statusupdate 25-03-2011 - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Daan Huberts - WaarBenJij.nu Statusupdate 25-03-2011 - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Daan Huberts - WaarBenJij.nu

Statusupdate 25-03-2011

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daan

25 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Daan; niet helemaal gezond, maar heeft hier net wel z'n allerlaatste seminar gevolgd. Heeft technisch gezien nu drie weken spring break, en is daar toch wel heel erg blij mee.

Agenda; tamelijk leeg dus. Vanavond klimmen, morgen Dutch Dinner II, en maandag beginnen aan de west highland way!

Afgelopen 2 weken; niet geblogd. I am terribly sorry, had het gewoon nogal druk. Wat is er gebeurd?

- Een nogal winters weekend naar Ilse of Skye. Toen wij daar in het hostel vastzaten door een sneeuwstorm, kreeg ik een nijmeegs smsje; "Eerste Erdinger @ waalkade, in de zon. Prost!"....

- Alle essays teruggekregen. Conclusie; die Nederlanders zijn keigoed. Een b2, een b1, een a5 en een a2. Mijn fellow geschiedenisstudent had vergelijkbare cijfers. Ze denken nu dat onze uni's heel efficiënt zijn ;-).

- Het Annual ball van de Isoc. Dress code; black tie. Die van mij ligt natuurlijk nog in lent... Was met mijn 'casual' outfit gelukkig niet heel erg underdressed, en veur hubbe os goad geamuseerd :-).

- Naar de film "the eagle geweest", Deutsche Spatzle gegeten, Isoc 'presidential' dinner feestje geweest, tanden gepoetst, en nog van die dingen. Serieus, volgende week ga ik een dag lang foto's maken van everyday life, in plaats van dinners, clubs & bergen. Realiseerde me vandaag dat er echt niets anders in het picasa-album staat. Dus verwacht vooral boeken, bureau en boterhammen ;-).


Dus, vanaf volgende week houd ik jullie weer trouw op de hoogte!

https://picasaweb.google.com/DHuberts/DaanSErasmussemesterInSchotland#

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 02 Jan. 2011
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 24060

Voorgaande reizen:

03 Januari 2011 - 31 Mei 2011

Scotland

Landen bezocht: