bad companie - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Daan Huberts - WaarBenJij.nu bad companie - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Daan Huberts - WaarBenJij.nu

bad companie

Door: Ralf & Jord

Blijf op de hoogte en volg Daan

22 April 2011 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

we dachten ga eens kijken wat die
Daan toch allemaal daar uitvoert. we hoorde verhalen dat hij daar hard aan het leren was en en hier een beetje de toerist aan het uithangen was. dat eerste bleek niet echt te kloppen. hij heeft 12 weken een beetje les gehad en de rest heeft hij tentames( 2 keer in 6 weken) ( en dan nog eerst 3 weken vakantie daartussen.) wat een feest. ja en dat was het ook toen we hier waren. de eerste dag dachten we dat daan lekker rustigaan wou doen maar dat was schijnbedriegd. hij nam ons mee naar de kerk. dat uiteindelijk een pub met een discotheek eronder te zijn. hoe vet! na dat daan weg was hebben we er zelf nog wat gedaan en zijn rustig naar bed gegaan. de volgende dag hadden we een mooi programma. eerst naar de wiskey brouwery en dan savonds naar wat medestudenten van daan. uitraard was de wiskey brouwery zeer goed. toch even kijken waar het vanaf komt. aangezien we het toch wel vaker wegschudden( ja in de mond dan). de vrienden van daan waren ook echt gezellig. soms was het toch wel fijn dat er nederlanders (ook een uit helde) waren want ons engels was toch niet alles. uiteindelijk stonden ze nog wel van ons versteld toen we om 1 uur nog even zeiden dat we nog naar de kerk wouden. en daar gingen we weer naar de kerk. de volgende morgen zou daan eens op tijd komen want dat was de eerste dagen nogal moeilijk. en wat denk je, hij kwam nog later. uiteindelijk hebben we maar ergens afgesproken want het had toch geen zin meer. na een fijne wandeling door de al te drukke winkelstraat zijn we eens gaan kijken waar hij al die tijd heeft geslapen. wat een k*t eind. eerst een kwartier met de bus. en dan denk je dat je er bent, mag je nog eens een kwartier lopen. niet dat ik dat allemaal erg vond maarja. daan zijn stulpje was best knus.(dus klein) maar volgens mij best gezellig. toen we daar uitgekeken waren( best snel dus) zijn we weer naar de kerk geweest. maar deze keer een andere. nu denk je zeker wat voor drinkgelegenheid was dit nou weer, maar het was een klimcentrum. HOE VET! na daar een beetje de matcho uitgehangen te hebben we ons maar eens klaargemaakt vor de avond door een solide bodem aan te leggen. Haggis is eigenlijk best lekker. toe ve eindelijk in de uitgaansbuurt waren kwamen we aan bij de discotheek waar daan het al 3 dagen over hand. en wat denk je, we kwamen we er niet in. nu zal je zeker alweer denken( zag daan er te agressief uit, waren we te knap of waren ze bang dat de damens het allemaal niet konden verdragen( zelf invullen). maar het waren daan veters. daan had zijn mooie schoennen aan, niet echt schoenen waar beveiliging zich normaal druk om maakt maar daan had zijn grote lange vters en mooi overheen hangen en idd het zag en een beetje suf uit.en je weet wat ze zeggen: zo schoen zo daan. dus we mochten er niet in. dan maar naar iets anders. daan had ons al verteld over een kroeg met een springkussen erin. waarom niet he. dus daar maar heen.na een aantal jagerbombs hadden we genoeg zelfvertrouwen om het ook maar te proberen. hoe vet, maag slecht voor de maag, om je daarin even uit te leven. het uitzicht was af en toe ook niet verkeerd. hier is het zo dat de hakken van de dames vaak groter is dan de lengte van de rokjes die ze aan hebben.weer HOE VET! zou je denken maar na de eerst oversised vrouw die zich daar ook aan houd denk je daar wel anders over. HOE VIES! en nu brei ik er een eind aan want we moeten gaan, o ja er was ook een jacuzi in de discotheek waar je lekker in kon zitten, maar dat vond daan iets overdreven. het was hier echt super. kom allemaal daar bezighouden hier want dat leren is echt een grapje volgens mij.

de groeten en tot in de kerk.
ralf en jord

• 22 April 2011 - 09:24

Daan Huberts:

spelfouten voorbehouden( daan was wederom te lui om mijn belabbert nederlands te verbeteren.

gr ralf

• 27 April 2011 - 10:37

Bas:

Zo te horen hebben Ralf en Jord zich prima vermaakt, maarja iemand moet ze overtreffen ;)

Tot vrijdag!