Study life @Glasgow - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Daan Huberts - WaarBenJij.nu Study life @Glasgow - Reisverslag uit Glasgow, Verenigd Koninkrijk van Daan Huberts - WaarBenJij.nu

Study life @Glasgow

Door: B&B

Blijf op de hoogte en volg Daan

01 Mei 2011 | Verenigd Koninkrijk, Glasgow

Met een Erasmus beurs naar Schotland klinkt als een echte uitdaging! Het meeste werk heeft Daan thuis waarschijnlijk gehad met het zoeken van een kamer en het regelen van de studiebeurs.Of hij hierin goed geslaagd is....
Eenmaal aangekomen is Daan druk bezig met internationaal socializen, hiken, klimmen, pubs bezoeken en overdag even langs de university (indien hier tijd voor is). Maar je kunt natuurlijk ook in het park gaan leren, Daan is verdacht bruin geworden! Vreemd al denkende dat het in Schotland alleen maar zou regen, ut is toch maar verrekte mooi weer op het moment. De door Ralf beloofde Zweedse vrouwen zijn aan onze neus voorbij gegaan, dan maar een kmer delen met twee bouwvakkers. Vanmorgen met de hosteleigenaar gesproken over de vorige bezoekers R&J deze werden door hem betiteld als LAZY BASTARDS, geweldig eerlijk! De door Ralf beschreven kerk naaldhakken en bijbehorende rokjes zijn inderdaad verbazingwekkend. Maar de Whisky stokerij was echt top, goede uitleg en een prima einddrankje.

eind mei gaat daan zn fiets de verkoop in.. ter op bod.. dus die intresse heeft?
een fiets met geschiedenis...

de sportieve uitbarstingen van daan compenseert hij goed met het liggen in het park. zelfs zijn eigen plekje..

nu aan het tv kijken.. maar helaas x factor is hier net zo slecht!

Bas & Bram

• 02 Mei 2011 - 08:16

Nisha:

Fantastich verslag!
    Helaas ben ik zelf niet in de gelegenheid de activiteiten van Daan te controleren, maar ik vertrouw op jullie oordeel;)

X

• 03 Mei 2011 - 11:59

Bas:

Een korte additie:
    Pub Dram heeft echt super live muziek, ik ben echt blij dat Daan dit met ons heeft willen delen. Rustig zittend genieten van samenspel van 4 tot 12 muzikanten. Pure folk van Schotse en Ierse afkomst, Geweldig!

• 05 Mei 2011 - 08:38

Guus:

Heb ik toch een goede indruk gekregen uit de vorige verslagen, dit is door jullie weer eens bervestigd..